خبرگزاری کار ایران

ترامپ:

رسما تایید شد که اتهام روابط مخفیانه با روسیه فریب بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۱۳۰

رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا تاکید کرد که نتایج تحقیق دادستان ویژه رسما نشان داد اتهام روابط مخفیانه با روسیه فریب بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از تاس، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت که نتایج تحقیقات «جان دورهام »، مشاور ویژه آمریکا رسما تایید کرد که اتهام وی برای روابط مخفیانه با روسیه یک فریب بوده است.

‌ترامپ اظهار داشت که این از ابتدا فریبی بود که توسط دموکرات‌ها و شخص «هیلاری کلینتون»، رقیب وی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا انجام شد.

وی افزود: «تحقیقات در مورد داستان روسیه نشان داد که این یک کلاهبرداری کامل است که توسط هیلاری کلینتون و دموکرات‌ها ابداع شده است. تصور کنید بیل کلینتون چگونه و با چه وحشتی زندگی می‌کند. ذهن یک انسان تا چه اندازه باید برای اختراع این داستان فریب روسی بد باشد».

ترامپ گفت: «دموکرات‌ها این داستان را ساختند و آمریکا مجبور شد سه سال با آن زندگی کند. اکنون آنها از ۶ ژانویه تلاش می‌کنند همین کار را انجام دهند. اما اکنون مشخص شده است که این داستان از ابتدا یک فریب بوده است».

دورهام، دادستان ویژه ایالات متحده در تاریخ ۱۷ سپتامبر  یک وکیل حزب دموکرات را متهم کرد که در سال ۲۰۱۶ به اف‌‌بی‌آی شهادت دروغ درباره اطلاعات مربوط به ارتباط بین وابستگان ترامپ و یک بانک در روسیه ارائه داده است.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز