خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

آزاد شدن مدیر مالی شرکت هوآوی/ شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در نابلس/ آزادی ۲ تبعه کانادایی از سوی پکن

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۵۱۷

آزاد شدن مدیر مالی شرکت هوآوی، شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در نابلس و آزادی ۲ تبعه کانادایی از سوی پکن از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در گفت‌وگویی با «فرانس ۲۴» در خصوص مذاکرات وین، گفت که مذاکرات برای احیای توافق هسته‌ای ممکن است به زودی از سرگرفته شود.

- وزیر خارجه کشورمان در دیدار با فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه گفت: انتظار می‌رود سازمان ملل در جهت رفع تحریم‌های ظالمانه که مردم سوریه را هدف قرار داده، نقشی فعال‌تر ایفا کند.

- روزنامه نشنال چاپ ابوظبی، گزارش داد که بررسی برنامه هسته‌ای ایران و سناریوی عدم بازگشت این کشور به گفت‌وگوهای برجامی، محور اصلی مذاکرات وزیر خارجه آمریکا با همتایان خود در کشورهای حاشیه خلیج‌فارس بود.

- مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گفت‌وگو با شبکه خبری الجزیره، ابراز امیدواری کرد که به ایران سفر کند.

- در ادامه دیدارهای وزیر خارجه کشورمان در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، وی روز جمعه به وقت محلی نیویورک با همتای فرانسوی خود دیدار کرد.

- وزیر خارجه کشورمان در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، با وزیر همکاری و روابط بین‌الملل آفریقای جنوبی در نشستی به گفت‌وگو در خصوص روابط دوجانبه پرداخت.

- معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک گفت که این کشور در حال حاضر بر گزینه دیپلماسی با ایران متمرکز شده است.

- مدیر ارشد مالی شرکت هوآوی و دختر بنیان‌گذار این شرکت، در پی توافق با مقام‌های قضایی آمریکا، از حصر خانگی در کانادا آزاد شد.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور اطلاعات دقیقی در مورد زمان از سرگیری گفت‌وگوها در وین از ایران دریافت نکرده است.

-  یک جوان فلسطنی در جریان درگیری‌های روز گذشته -جمعه- در جنوب نابلس، به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسید.

- مدیر مالی شرکت هوآوی پس از لغو حکم حصر خانگی وی توسط دادگاه، عازم چین شد.

- سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت که این کشور برای انجام عملیات مقابله با تروریسم، نیازی به هماهنگی با طالبان در خصوص حریم هوایی ندارد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز