خبرگزاری کار ایران

«واشنگتن فری بیکن»؛

جمهوری‌خواهان کنگره در صدد ملزم کردن دولت به شفافیت در روابط با ایران هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۳۵۵

پایگاه خبری «واشنگتن‌فری‌بیکن» گزارش داد که کمیسیون مطالعاتی حزب جمهوری‌خواه در کنگره آمریکا به دنبال اصلاحاتی در طرح قانون اختیارات دفاع ملی (بودجه دفاعی سالانه) برای مقابله با ایران است.

به گزارش ایلنا، پایگاه خبری «واشنگتن‌فری‌بیکن» گزارش داد که کمیسیون مطالعاتی حزب جمهوری‌خواه در کنگره آمریکا به دنبال اصلاحاتی در طرح قانون اختیارات دفاع ملی (بودجه دفاعی سالانه) برای مقابله با ایران است.

در چارچوب این اصلاحات، دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا از «دادن پول نقد به ایران» منع شده و ملزم می‌شود که لغو هرگونه تحریمی علیه این کشور را به طور شفاف به کنگره گزارش کند.

در این گزارش ادعا شده است که اصلاحات ارائه شده، همچنین به دنبال افشاگری درباره «امتیازهایی که توسط دولت بایدن به ایران ارائه شده است»، خواهد بود.

پیش‌نویس بودجه دفاعی، هفته آینده در مجلس نمایندگان بررسی خواهد شد و جمهوری‌خواهان در صدد هستند با استفاده از بودجه دفاعی، دولت را ملزم کنند که از هرگونه معامله مخفیانه با ایران برای اقناع این کشور به بازگشت به برجام، خودداری کند.

بر اساس این گزارش، با توجه به این‌که شماری از دموکرات‌ها نیز با این اصلاحات موافق هستند، احتمال تصویب آن، بالا است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز