خبرگزاری کار ایران

میخائیل اولیانوف:

روسیه قاطعانه گنجاندن مسائل منطقه‌ای در مذاکرات برجامی را رد کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۹۷۳

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین گفته که کشورش به طور قاطع با گنجاندن مسائل منطقه‌ای و موشکی در مذاکرات برجامی با ایران مخالفت کرده است.

به گزارش ایلنا، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین گفته که کشورش به طور قاطع با گنجاندن مسائل منطقه‌ای و موشکی در مذاکرات برجامی با ایران مخالفت کرده است.

وی در پیامی توئیتری در واکنش به سخنان «لورا روزن» خبرنگار المانیتور که به نقل از یک مقام آمریکایی تلاش واشنگتن برای گنجاندن مسائل منطقه‌ای در مذاکرات ۱+۵ با ایران را رد کرده بود، نوشت: «به عنوان یک شرکت‌کننده در مذاکرات، می‌توانم صحت این مطلب را تأیید کنم. ایده نامناسب ترکیب مسائل هسته‌ای، موشکی و امنیت منطقه، پیش از آغاز مذاکرات در وین کنار گذاشته شد و روسیه قاطعانه آن را رد کرد».

روزن پیش از این به نقل از این مقام ارشد آمریکایی نوشته بود که گنجاندن مسائل منطقه‌ای در مذاکرات برجامی، چیزی نیست که به دنبال آن باشیم یا درخواست آن را داده باشیم.

این مقام آمریکایی همچنین گفت که واشنگتن روی هیچ چارچوب خاصی اصرار نکرده‌ است آنچه ما به آن تمایل داریم، چارچوبی برای رایزنی درباره امنیت منطقه‌ای است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز