خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

حمله آمریکا به یک سرکرده القاعده در ادلب/ رای اعتماد پارلمان لبنان به کابینه جدید/ ۹ کشته و ۱۶ زخمی در پی تیراندازی در پاکستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۹۰۲

حمله آمریکا به یک سرکرده القاعده در ادلب، رای اعتماد پارلمان لبنان به کابینه جدید و ۹ کشته و ۱۶ زخمی در پی تیراندازی در پاکستان از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، تیراندازی در پاکستان به کشته شدن ۹ تن و زخمی شدن ۱۶ تن دیگر انجامید.

- نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان های بین المللی از ملاقات رئیس سازمان انرژی اتمی و مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر داد.

- پارلمان لبنان امروز -دوشنبه- به کابینه جدید رأی اعتماد داد.

- مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از دیدار خود با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ابراز خرسندی کرد.

- وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور به توافق هسته‌ای با ایران و در پیش گرفتن روند دیپلماسی برای تحقق بازگشت متقابل به اجرای برجام، متعهد است.

- وزیر خارجه فرانسه از احتمال برگزاری نشستی با ایران در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با محوریت رایزنی درباره برجام خبر داد.

- مسئول دفتر سازمان‌های بین‌المللی وزارت خارجه آمریکا دیدار احتمالی بین وزاری خارجه ایالات متحده و ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد را رد کرد.

- نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، ابراز امیدواری کرد که روابط ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به سطح سابق بازگردد.

- فرماندهی مرکزی آمریکا از انجام یک حمله ضد تروریستی در استان ادلب علیه یک رهبر ارشد القاعده خبر داد.

- نتایج اولیه انتخابات زودهنگام پارلمانی کانادا، حاکی از آن است که نخست‌وزیر فعلی این کشور در سمت خود ابقا خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز