خبرگزاری کار ایران

ابراز خرسندی گروسی از دیدار با اسلامی در نشست سالانه آژانس

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۸۵۴

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از دیدار خود با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ابراز خرسندی کرد.

به گزارش ایلنا، «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از دیدار خود با «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ابراز خرسندی کرد.

وی با اشاره به این دیدار، در پیامی توئیتری نوشت: «از استقبال از محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در نشست سالانه آژانس، خرسند هستم».

گروسی افزود که در این دیدار، تقویت بیانیه مشترکی که در جریان سفر اخیر وی به تهران مورد توافق قرار گرفته بود، مورد بررسی قرار گرفت.

 مدیرکل آژانس همچنین گفت که اکنون کارهایی هست که باید با کمک هم انجام دهیم.

گروسی که هفته گذشته برای رایزنی درباره توافقی جدید به ایران سفر کرده بود، قرار است بعد از دیدار با اسلامی، بار دیگر عازم تهران شود.

وی همچنین با استقبال از توافق جدید ایران و آژانس، گفته است که درباره نحوه تعویض کارت‌های حافظه و زمان‌بندی آن نیز بین دو طرف توافق شده است.

گروسی همچنین با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس گفت که تصمیم‌های ایران بر فعالیت‌های آژانس در زمینه راستی‌آزمایی و نظارت بر ابعاد مختلف برنامه هسته‌ای ایران «تاثیر منفی» گذاشته و «توانایی فنی آژانس را برای حفظ آگاهی» از روند برنامه هسته‌ای ایران به طور جدی به خطر انداخته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز