خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

لغو دیدار وزرای دفاع فرانسه و انگلیس/ کشته شدن شهردار ژوهانسبورگ در تصادف رانندگی/ پیشتازی حزب هوادار کرملین در انتخابات پارلمانی روسیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۳۵۶

لغو دیدار وزرای دفاع فرانسه و انگلیس، کشته شدن شهردار ژوهانسبورگ در تصادف رانندگی و پیشتازی حزب هوادار کرملین در انتخابات پارلمانی روسیه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا،  نتیجه اولیه انتخابات پارلمانی روسیه حاکی از پیشتازی حزب «روسیه متحد» به عنوان هوادار اصلی کرملین است.

- شهردار ژوهانسبورگ، پایتخت آفریقای جنوبی در تصادف رانندگی کشته شد.

- نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، گفت که مذاکرات برجامی باید از نقطه‌ای که در تاریخ ۲۰ ژوئن متوقف شده بود، از سر گرفته شود.

- خبرگزاری رویترز گزارش داد که سومین نفت‌کش حامل سوخت برای لبنان، از ایران حرکت کرده است.

- دو منبع آگاه اعلام کردند که فرانسه در واکنش به قرارداد سه‌جانبه واشنگتن، لندن و کانبرا که به فسخ قرارداد ۶۶ میلیارد دلاری این کشور با استرالیا، انجامید دیدار وزیر دفاع فرانسه با همتای انگلیسی خود را لغو کرد.

- وزارت خارجه کره‌شمالی امروز -دوشنبه- پیمان سه‌جانبه آمریکا، انگلیس و استرالیا را عاملی برای ایجاد مسابقه تسلیحاتی در منطقه خواند.

- هیأت بلندپایه آمریکا برای شرکت در کنفرانس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به وین سفر می‌کند.

- رئیس‌جمهوری سابق آمریکا با اشاره به ورود تعداد بی‌سابقه‌از مهاجران به این کشور بدون بررسی‌های معمول، گفت که آمریکا در حال تبدیل شدن به فاضلاب بشریت است.

- سناتور ایالت ورمانت با اشاره به اذعان آمریکا به کشته شدن غیرنظامیان بی‌گناه در جریان حمله پهپادی آمریکا به کابل، آن را تراژدی انسانی خواند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز