خبرگزاری کار ایران

آخرین روز انتخابات مجلس دوما در روسیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۹۱۸

سومین و آخرین روز انتخابات پارلمانی در روسیه برای انتخاب نمایندگان مجلس دوما آغاز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، سومین و آخرین روز انتخابات پارلمانی امروز -یکشنبه- در روسیه برای انتخاب نمایندگان مجلس دوما، ۹ رئیس منطقه و ۳۹ نماینده پارلمانی منطقه ای و محلی آغاز شده است.

۱۴ حزب برای دست یابی به کرسی‌های جدید دوما در سال جاری با یکدیگر رقابت می‌کنند. 

به گزارش کمیسیون مرکزی انتخابات، میزان مشارکت در انتخابات پارلمانی در روسیه با توجه به نتایج روز دوم انتخابات بدون در نظر گرفتن تعداد شرکت‌کنندگان اینترنتی به ۳۱ و ۵۱ صدم درصد رسید.

ساکنان هفت منطقه روسیه (مسکو، سواستوپول، کورسک، مورمانسک ، مناطق نیژنی نوگورود ، یاروسلاول و روستوف) این فرصت را داشتند که در انتخابات فعلی با استفاده از رای‌گیری الکترونیکی یعنی از طریق اینترنت رای دهند.

بیش از دو میلیون و ۸۰۰ هزار رای‌دهنده برای شرکت در رای‌گیری الکترونیکی ثبت‌نام کردند و بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در فهرست نهایی رای‌گیری الکترونیک حضور دارند که بیش از دو میلیون نفر آنان اهل مسکو هستند.

«ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهوری روسیه و «میخائیل میشوستین»‌، نخست‌وزیر این کشور نیز در انتخابات به صورت آنلاین رای دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز