خبرگزاری کار ایران

دستگیری آخرین اسرای فلسطینی فراری از زندان جلبوع

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۸۷۵

ارتش اسرائیل آخرین سرباز فراری از زندان جلبوع در منطقه «جنین» را بازگرداند.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، پلیس اسرائیل امروز -‌یکشنبه- با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش و نیروهای «شاباک» رژیم صهیونیستی دو زندانی باقی‌مانده را که از زندان جلبوع در منطقه جنین واقع در شمال کرانه غربی فرار کرده بودند‌، دوباره دستگیر کرد.

در این بیانیه آمده است: «پس از حدود دو هفته تعقیب و گریز نیروهای مرزبان امشب با نیروهای ویژه سرویس امنیت عمومی و ارتش اسرائیل در جنین دو زندانی فراری دیگر به نام‌های ایهم کممجی و مناضل انفیعات را دستگیر کردند».

بر اساس این بیانیه، شاباک توانست خانه‌ای را که افراد تحت تعقیب در آن اقامت داشتند، شناسایی کند.

در ادامه نیز تاکید شده است:«دو فرد تحت تعقیب ‌دستگیر و توسط نیروهای امنیتی برای بازجویی منتقل شدند. همچنین دو فلسطینی دیگر که به این دو زندانی کمک کرده بودند، نیز دستگیر شدند».

پیش از این رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرده بودند که نیروهای ارتش بامداد یکشنبه دو اسیر باقی مانده در منطقه جنین را دوباره بازداشت کردند.

یدیعوت احارونوت با اعلام خبر دستگیری اسرا گزارش داد که اعتراض‌های مردم فلسطینی پس از دستگیری این دو زندانی با پرتاب سنگ و کوکتل مولوتف و تیراندازی به نیروهای اسرائیلی آغاز شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز