خبرگزاری کار ایران

مقام آمریکایی:

روسیه همچنان بزرگ‌ترین تهدید نظامی ناتو به شمار می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۷۶۶

نامزد پست نمایندگی دائم ایالات متحده در ناتو تاکید کرد که روسیه همچنان مهم‌ترین تهدید نظامی این پیمان به شمار می‌رود.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «جولیان اسمیت» که برای پست نمایندگی دائم ایالات متحده در ناتو نامزد شده است، اعلام کرد که روسیه در آینده نزدیک همچنان مهمترین تهدید نظامی برای ناتو باقی می ماند.

اسمیت در جلسه کنگره آمریکا گفت: «روسیه بزرگ‌ترین تهدید ژئوپلیتیک برای منطقه اوراسیا است و بزرگترین تهدید نظامی برای ناتو تا دهه آینده باقی خواهد ماند».

وی افزود که ناتو در زمینه تقویت توانایی‌های خود برای مقابله با مسکو‌، از سال ۲۰۱۴ که بحران اوکراین شروع شد‌، دستاوردهای زیادی کسب کرده است و در عین حال لازم است اقدامات بعدی نیز بعدا اتخاذ شود.

این مقام آمریکایی گفت: «تجاوز روسیه ادامه دارد و ما باید روسیه را مسئول اقدامات خود بدانیم، ما باید از تمام ابزارهای ممکن در دسترس استفاده کنیم و مهم نیست که روسیه چه اندازه توانایی دارد».

وی متعهد شد که در صورت انتصاب در موقعیت جدید، با متحدان و شرکای خود همکاری کند تا پیامدهای نامطلوب برای ایالات متحده در راه اندازی خط لوله گاز روسیه موسوم به پروژه «نورد استریم-۲» را از بین ببرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز