خبرگزاری کار ایران

انتقاد ترامپ از عملکرد دولت بایدن در انتقال افراد از افغانستان به آمریکا

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۴۶۹

رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا از اقدام دولت فعلی این کشور برای انتقال افراد از افغانستان به آمریکا بدون اطمینان از هویت آن‌ها انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از فاکس نیوز، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا ‌از عملکرد دولت این کشور برای خروج افراد از افغانستان به آمریکا بدون اطمینان از هویت آنها انتقاد کرد و گفت که دولت تروریست‌ها را به آمریکا آورده است. 

ترامپ گفت: «صرف نظر از پیروزی یا باخت یا تساوی هیچ جنگی وجود نداشت، شما همه را به کشور خود منتقل می‌کنید، تعداد زیادی آمده‌اند و اکنون هزینه هنگفتی تحمیل می‌شود، صحبت از میلیاردها دلار است».

ترامپ نسبت به تهدید احتمالی امنیت ملی آمریکا در جریان پذیرش افغان‌ها در خاک آمریکا هشدار داد.

وی گفت: «اسکان مجدد بدترین چیز است حال آنکه هیچ اطمینانی وجود ندارد، ممکن است گروهی از افراد وحشی به اینجا آمده باشند، زیرا آنها توانستند با زور سوار هواپیما شوند».

ترامپ در ادامه گفت:« آیا این بدان معناست که تروریست‌ها حضور دارند؟ بله البته». 

وی افزود: «آنها افراد بدی را با آن هواپیماها سوار کردند و در جهان پخش کردند، همه آنها به ایالات متحده می‌آیند، زیرا بقیه جهان از پذیرش آنها خودداری کردند. سایر کشورهای جهان قصد دارند آنها را به آمریکا بفرستند و آن‌ها از ما پول هنگفتی برای کمک خواهند خواست و این اتفاقی بی‌پایان است». 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز