خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

شلیک یک پرتابه ناشناس از سوی کره شمالی/ نشست مجازی وزیر خارجه آمریکا با ۳ کشور عربی و رژیم صهیونیستی/ انتقال حدود ۵۰۰ نظامی و غیرنظامی افغان از ازبکستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۲۸۶

شلیک یک پرتابه ناشناس از سوی کره شمالی، نشست مجازی وزیر خارجه آمریکا با ۳ کشور عربی و رژیم صهیونیستی و انتقال حدود ۵۰۰ نظامی و غیرنظامی افغان از ازبکستان از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا،  سخنگوی کرملین از تعویق دیدار بین رؤسای جمهوری ایران و روسیه خبر داد.

- معاون نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین از آمادگی این کشور برای لغو تحریم‌های غیرمرتبط با برجام خبر داد.

- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت که به هر ترتیب ممکن مانع دستیابی تهران به سلاح هسته‌ای می‌شویم.

- برخی منابع از حمله هوایی به نقطه‌ای در نوار مرزی عراق و سوریه خبر دادند.

- نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که هیچ نشانه‌ای مبنی بر تلاش ایران برای ساخت سلاح هسته‌ای وجود ندارد.

-  مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا طی سخنانی در استراسبورگ، مقر پارلمان اروپا اعلام کرد که این نهاد چاره‌ای جز گفت‌وگو با حاکمان جدید افغانستان ندارد.

- نماینده دائم اتحادیه اروپا در سازمان‌های بین‌المللی، در نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر حمایت این اتحادیه از برجام تأکید کرد.

-  دولت آمریکا از انتقال حدود ۵۰۰ نظامی و غیرنظامی افغان از ازبکستان خبر داد.

- ائتلاف بین‌المللی موسوم به ضد داعش برخی گزارش‌ها در خصوص حمله هوایی به مرز عراق و سوریه را تکذیب کرد.

- وزیر خارجه آمریکا هم‌زمان با سالگرد امضای توافق عادی‌سازی روابط میان اعراب و رژیم صهیونیستی، با وزرای خارجه آنها نشست مجازی برگزار خواهد کرد.

- کره‌شمالی امروز -چهارشنبه- اقدام به شلیک یک پرتابه ناشناس کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز