خبرگزاری کار ایران

هشدار مقام‌های استرالیا نسبت به وجود تهدید تروریستی با تلفات انسانی بزرگ

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۸۵۸

وزیر امور داخلی استرالیا نسبت به وجود یک تهدید تروریستی با تلفات بزرگ انسانی هشدار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، « کارن اندروز»، وزیر امور داخلی استرالیا هشدار داد که این کشور در معرض حمله تروریستی است که می‌تواند منجر به تلفات سنگین شود‌.

وی بدون اشاره به جزئیات بیشتر ‌یا شفاف‌سازی در این‌باره گفت: «قرنطینه شهروندان را در معرض مطالب افراطی در اینترنت قرار داده و تهدید حمله افزایش یافته است، زیرا بسیاری از مردم استرالیا‌ زمان بیشتری را در خانه می‌گذرانند و به همین دلیل افراط‌گرایان بالقوه به مطالب افراطی در شبکه‌های گمراه‌کننده اینترنت دسترسی پیدا کرده‌اند».

وزیر امور داخلی استرالیا افزود: «افراد یا گروه‌هایی هستند که سازمان‌ها اطلاعات معتبری درباره قصد و توانایی آنها برای انجام حمله تروریستی در استرالیا را دارند».

وی همچنین گفت: «ما می‌دانیم که در طول دوره پاندمی کرونا، مردم زمان زیادی را در خانه می‌گذراندند‌، وقت زیادی در اینترنت داشتند و برخی افراد چیزهایی را دیده‌اند که نباید ببینند، بنابراین می‌دانیم که افراط‌گرایی افزایش یافته است».

پلیس استرالیا ماه‌ها پیش از دستگیری یک جوان وابسته به گروه تروریستی داعش که اقدام به پخش پیام‌های افراطی کرده و دستور العمل ساخت مواد منفجره را نزد خود داشت، خبر داد.

.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز