خبرگزاری کار ایران

بشار اسد:

برخی کشورهای خاص تاثیر مخربی بر عملیات سیاسی در سوریه دارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۷۷۸

رئیس‌جمهوری سوریه در دیدار با همتای روس خود در کرملین تاکید کرد که برخی کشورهای خاص تاثیر مخربی بر پیشرفت روند سیاسی در سوریه دارند.

به گزارش ایلنا به نقل از تاس، «بشار اسد»، رئیس‌جمهوری سوریه در دیدار با «ولادیمیر پوتین»، همتای روسی خود در کرملین تاکید کرد که برخی از کشورها تأثیر مخربی بر پیشرفت روند سیاسی در سوریه دارند.

اسد تاکید کرد که وقایع سیاسی که در سوچی و نور سلطان به عادی شدن زندگی در سوریه کمک کرد.

رئیس‌جمهوری سوریه افزود: «می‌خواهم اشاره کنم که عملیات سیاسی که ما انجام می‌دادیم حدود سه سال پیش متوقف شد. البته دلایل خاصی برای این امر وجود دارد. برخی از کشورها هستند که تأثیر مخربی بر امکان‌پذیری انجام فرایندهای سیاسی دارند.»

اسد تاکید کرد: «برخی از کشورها تحریم‌هایی را علیه مردم سوریه وضع کرده‌اند که می‌توان آنها را طبقه‌بندی و در گروه ضد بشری‌، ضد‌دولتی و غیرقانونی قرار داد».

وی افزود: «گفت‌و‌گوهای سیاسی و سایر فرایندها در سوریه در شرایط کنونی ادامه دارد».

اسد تاکید کرد که طرف‌های روسی و سوری نه تنها در آزادسازی سرزمین‌های اشغالی توسط گروه‌های مسلح و نابودی تروریسم‌، بلکه در تسهیل بازگشت پناهندگان نیز به نتایج مهمی دست یافته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز