خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

نصب حصارهای امنیتی در برابر کنگره آمریکا/ حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مأرب/ قرار گرفتن چند شهروند ایرانی در فهرست تحریم‌های امارات

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۷۱۸

نصب حصارهای امنیتی در برابر کنگره آمریکا، حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مأرب و قرار گرفتن چند شهروند ایرانی در فهرست تحریم‌های امارات از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا،  نیروهای آمریکایی کاروانی را مملو از تجهیزات نظامی و لوجستیکی را وارد فرودگاه خراب الجیر در الحسکه کرده‌اند.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که کشورش تصمیمی برای مطرح کردن قطعنامه علیه ایران در نشست شورای حکام ندارد.

- دبیرکل حزب الله لبنان درباره ارسال سوخت به لبنان گفت که مقدمات اداری اعزام سومین نفتکش به لبنان که حاوی بنزین است، مهیا شده است.

- سخنگوی وزارت خارجه روسیه در ارتباط با توافق بین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران گفت که کوتاه‌ترین مسیر برای احیای توافق هسته‌ای ایران، بازگشت هم‌زمان ایالات متحده و ایران به تعهدات خود است و روسیه به این امر کمک می‌کند.

- خبرگزاری رسمی امارات گزارش داد که هیأت وزرای این کشور ۳۸ فرد حقیقی از جمله تعدادی ایرانی را در فهرست تحریم‌های خود قرار دادند.

- رئیس‌جمهوری آمریکا ۲۱ سپتامبر به طور حضوری در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی می‌کند.

- گزارش‌ها حاکی از حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مأرب و بمباران مکرر این استان است.

- وزیر خارجه آمریکا در برابر اعضا کمیسیون امور خارجی کنگره حاضر شد تا از سیاست دولت متبوعش در زمینه خروج از افغانستان دفاع کند.

-  نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس‌جمهوری مصر طی نشستی در شرم‌الشیخ درباره مسائل مهم منطقه‌ای از جمله ایران رایزنی کردند.

- پلیس کنگره آمریکا برای مقابله با آشوب‌های احتمالی در تظاهرات حامیان رئیس‌جمهوری سابق این کشور، در حال اقدام برای نصب حصارهای امنیتی در برابر ساختمان کنگره است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز