خبرگزاری کار ایران

بازداشت اعضای خانواده ۶ اسیر فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۳۱۸

نیروهای رژیم صهیونیستی تعدادی از اعضای خانواده شش اسیر فراری از زندان «جلبوع» را بازداشت کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از عرب ۴۸، نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی بامداد امروز -‌چهارشنبه- تعدادی از اعضای خانواده شش اسیر را که موفق به فرار از زندان «الجلبوع» شدند، بازداشت کردند.

این در حالی است که نیروهای امنیتی اسرائیل به عملیات تعقیب برای سومین روز ادامه می‌دهند و اکنون بر استان جنین تمرکز کرده‌اند. 

به گزارش باشگاه اسرای فلسطین، نظامیان صهیونیست با حمله به منطقه «یعبد» از توابع استان«جنین» «یعقوب نفیعات»‌ پدر اسیر «مناضل نفیعات»‌، «رداد عارضه» برادر اسیر «محمود عارضه» از اهالی منطقه «عرابه»، «باسم قاسم عارضه»‌ برادر اسیر «قاسم عارضه» و دکتر «نضال عارضه»، را بازداشت کردند. همچنین، «شداد» برادر اسیر محمود العارضه در محل کارش در منطقه «برطعه» بازداشت شده است.

شاهدان عینی در این باره گزارش دادند که ۲۰ گشتی، صبح امروز، وارد منطقه عرابه شده‌اند و پس از ورود ناگهانی به چند خانه از جمله خانه خانواده محمود العارضه، برادر او را که به مدت بیست سال در زندان‌های رژیم صهیونیستی تحت بازداشت بود، مجددا بازداشت کردند.

شش اسیر فلسطینی به نام های «زکریا زبیدی»، «یعقوب انفیعات»، «محمد قاسم عارضه»، «یعقوب محمود قدری»، «ایهم فؤاد کممجی» و «محمود عبدالله عارضه» سحرگاه روز دوشنبه از زندان «الجلبوع» در شمال فلسطین اشغالی فرار کردند و مقام‌های صهیونیستی احتمال می‌دهند که تعدادی از انها وارد خاک اردن شده باشند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز