خبرگزاری کار ایران

درخواست فلسطین از سازمان ملل برای اتخاذ اقدام‌های جدی علیه رژیم صهیونیستی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۹۰۶

فلسطین سازمان ملل را به اتخاذ اقدامات مسولانه و جدی برای پایان دادن به ۷۴ سال اشغالگری اسرائیل در این کشور فرا خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وفا، فلسطین از سازمان ملل متحد خواست تا اقدامات مسئولانه و جدی را برای پایان دادن به ۷۴ سال اشغالگری اسرائیل انجام دهد.

«فداء عبدالهادی ناصر»، ناظر دائمی فلسطین  گفت که تنها پاسخگویی می‌تواند مسیر نزولی اوضاع را در جهت حمایت از حقوق فلسطین از جمله تعیین سرنوشت عملا تغییر دهد. 

ناصر افزود: «تأثیر همه‌گیری کرونا وضعیت بحرانی را دشوارتر کرده است همان طور که در شرایط خطرناک انسانی در نوار غزه مشهود است».

وی توضیح داد که نامه‌ای به شورای امنیت، مجمع عمومی و دبیرکل ارسال شده است که در آن بر افزایش جنایات اسرائیل و شهرک‌نشینان تند‌رو علیه فلسطینیان از جمله حملات و بازداشت‌ها تاکید شده است.

ناصر گفت که کشتن کودکان برای نیروهای اشغالگر به روال عادی تبدیل شده است و عدم مجازات، آنها را به این کار تشویق می‌کند.

ناصر تاکید کرد: «زمان اجرای قطعنامه‌های سازمان ملل متحد‌، معنا بخشیدن به اصول و تصمیمات مهم مندرج در آن و حمایت از تحقیقات دیوان کیفری بین‌المللی در مورد جنایات انجام شده در سرزمین اشغالی فلسطین‌، به عنوان گامی مهم در راستای تحقق عدالت برای قربانیان بی‌گناه فرا رسیده است». 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز