خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

تأکید طالبان بر حضور رهبر این گروه در قندهار/ دیدار گانتز و عباس در رام‌الله/ درخواست چین از جامعه جهانی برای تعامل با طالبان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۰۷۱

تأکید طالبان بر حضور رهبر این گروه در قندهار، دیدار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در رام‌الله و درخواست چین از جامعه جهانی برای تعامل با طالبان از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، وزیر خارجه چین در گفت‌وگوی تلفنی با همتای آمریکایی خود گفت که جامعه جهانی باید با طالبان به عنوان حاکمان جدید افغانستان وارد گفت‌وگو شود.

- سازمان ملل متحد از جامعه بین المللی خواست به حمایت از افغانستان ادامه دهند.

- جوانان فلسطینی برای دومین روز متوالی فعالیت‌های خشم شبانه در شرق نوار غزه را ازسرگرفتند.

- منابع رسمی فلسطینی و صهیونیستی از دیدار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در رام‌الله خبر دادند.

- منابع طالبان اعلام کردند که رهبر این گروه که تا کنون هرگز در انظار عمومی ظاهر نشده و محل اقامت او نیز ناشناخته بوده، در شهر قندهار است.

-  آمریکا اعلام کرد که حمله امروز -یکشنبه- هواپیماهای بدون سرنشین در کابل، تهدید قریب‌الوقوع فرودگاه کابل را از بین برده است.

- وزیر خارجه آمریکا گفت که حدود ۳۰۰ شهروند این کشور همچنان در افغانستان و در انتظار خروج هستند.

- وزیر امور خارجه کشورمان که به سوریه سفر کرده است، با بشار اسد، رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز