خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

ادعای اثبات‌نشده ناتو درباره دست داشتن ایران در حمله به نفت‌کش رژیم صهیونیستی/ تیراندازی مقابل ساختمان پنتاگون/ حمله به یک کشتی در نزدیکی بندر الفجیره امارات

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۲۶۸

ادعای اثبات‌نشده ناتو درباره دست داشتن ایران در حمله به نفت‌کش رژیم صهیونیستی، تیراندازی مقابل ساختمان پنتاگون و حمله به یک کشتی در نزدیکی بندر الفجیره امارات از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا،  برخی منابع از حمله به کشتی در نزدیکی بندر الفجیره امارات خبر دادند.

- مقام‌های پلیس آمریکا از وقوع تیراندازی مقابل ساختمان پنتاگون خبر دادند.

- سخنگوی کمیسیون اروپا با تکرار برخی مواضع اثبات‌نشده در خصوص دست داشتن ایران در حمله به نفت‌کش رژیم صهیونیستی، خواستار انجام تحقیقات مستقل در این‌باره شد.

- روزنامه عبری زبان هاآرتص در گزارشی فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر در غزه یکی از جنایات فجیع خود را که به شهادت شش فلسطینی منجر شد، مخفی نگه داشته بود.

- سخنگوی ناتو بدون ارائه هیچ‌گونه سند و مدرکی، ایران را به دست داشتن در حمله به نفت‌کش رژیم صهیونیستی متهم کرد.

- وزیر خارجه عربستان با تکرار برخی ادعاها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت که چنانچه توافق هسته‌ای، عدم دستیابی این کشور به سلاح هسته‌ای را تضمین کند، ریاض از آن حمایت می‌کند.

- سخنگوی کاخ سفید در خصوص ادامه مذاکرات غیرمسقیم هسته‌ای با ایران، در سایه روی کار آمدن رئیس‌جمهوری جدید در این کشور، گفت که واشنگتن آماده بازگشت به دور بعدی مذاکرات وین است.

- رئیس‌جمهوری ترکیه با انتشار پیامی در رسانه‌های اجتماعی از تمام کشورها و سازمان‌ها بابت همبستگی و حمایت از تلاش‌های ترکیه در مهار آتش‌سوزی جنگل‌های کشور تشکر کرد.

- وزارت خارجه آمریکا از آمادگی این کشور برای بازگشت به مذاکرات وین خبر داد.

-  نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، خواستار نشست فوری شورای امنیت برای بررسی حادثه حمله به نفت‌کش این رژیم در دریای عمان شد.

- بریتانیا، رومانی و لیبریا طی مواضعی بی‌اساس و بدون ارائه هیچ‌گونه سندی، ایران را به دست داشتن در حمله به نفت‌کش رژیم صیهونیستی در دریای عمان متهم کردند.

- معاون وزیر خارجه آمریکا گفت که کشورش به انگلیس اجازه می‌دهد در پاسخ به حمله به نفت‌کش اسرائیلی پیش‌قدم شود.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز