خبرگزاری کار ایران

واکنش‌ها به شوخی رهبر جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا با پلوسی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۲۹۰

رهبر جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان آمریکا پس از شوخی با رئیس مجلس با موجی از واکنش‌ها برای عذر خواهی و استعفا مواجه شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «کوین مک کارتی» رهبر جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان آمریکا، پس از شوخی با «نانسی پلوسی» رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا مبنی بر اینکه می‌خواهد او را مورد ضرب و شتم قرار دهد، با موجی از واکنش‌ها برای عذرخواهی یا حتی استعفا مواجه شد».  

مک کارتی روز شنبه در جریان جمع‌آوری کمک‌های مالی در ایالت تنسی آمریکا یک چکش هدیه گرفت که به ابزار رئیس مجلس نمایندگان اشاره داشت.

این هدیه بیانگر امید جمهوری‌خواهان برای پیروزی در انتخابات میان دوره‌ای ۲۰۲۲ است که در صورت پیروزی، مک‌کارتی جایگزین پلوسی می شود.

وی گفت: «می‌خواهم شما ببینید وقتی نانسی پلوسی این چکش را به من می‌دهد، ضربه زدن به او سخت خواهد بود البته من در واقعیت چنین کاری نخواهم کرد».

«تد لیو»، نماینده دموکرات در واکنش به این اظهارات در توئیتی نوشت: «آیا فکر نمی‌کنید که آمریکا اخیرا به اندازه کافی شاهد خشونت سیاسی بوده است؟ شما باید عذرخواهی کنید یا استعفا دهید».

«دبی دینگل»، نماینده دموکرات از ایالت میشیگان نیز خواستار عذرخواهی مک‌کارتی شد و با اشاره به حوادث کاخ کنگره در توییتی نوشت: «این نوع اظهارات باعث خشونت و مرگ در کنگره شد». 

روابط بین پلوسی و مک‌کارتی به دلیل اختلاف در موضوع اجباری شدن ماسک تیره است. پلوسی، اخیرا مک‌کارتی را احمق توصیف کرده بود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز