خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

اتهام‌زنی بی‌پایه وزرای خارجه آمریکا و انگلیس به ایران/ حمله به مراسم تشییع عضو حزب‌الله در بیروت/ هشدار خواهر رهبر کره‌شمالی درباره برگزاری رزمایش‌های واشنگتن و سئول

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۲۴۲

اتهام‌زنی بی‌پایه وزرای خارجه آمریکا و انگلیس به ایران، حمله به مراسم تشییع عضو حزب‌الله در بیروت و هشدار خواهر رهبر کره‌شمالی درباره برگزاری رزمایش‌ مشترک واشنگتن و سئول از جمله مهمترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا،  نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی اعلام کرد که دور هفتم مذاکرات وین، پس از مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری جدید ایران برگزار می‌شود.

- پلیس نیویورک از شلیک دو مرد مسلح به جمعیت، در یکی از مناطق پر تردد نیویورک خبر دادند.

- دو مشاور رئیس پارلمان تونس و رهبر حزب النهضه اعلام کردند که وی ساعاتی پس از آن‌که در بیمارستان نظامی بستری شده بود، از بیمارستان مرخص شد.

- جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی، استان الحدیده را هدف قرار دادند.

- وزیر خارجه آمریکا بدون ارائه هیچ‌گونه سندی به اتهام‌زنی علیه ایران پرداخته و گفت که آمریکا معتقد است که ایران پشت حمله به کشتی مرسر قرار دارد.

- رئیس‌جمهوری افغانستان طی نشست کابینه با اعلام این‌که طالبان طی ۲۴ سال اخیر ظالم‌تر شده‌اند، گفت که این گروه اراده‌ای برای صلح و آبادی ندارد.

- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از موضع قاطع الجزایر در حمایت از مسأله فلسطین و مخالفت با عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی تقدیر کرد.

- منابع لبنان از تیراندازی در مراسم تشییع عضو حزب‌الله خبر دادند.

- وزیر خارجه بریتانیا با تکرار برخی مواضع بی‌اساس و همسو با سران رژیم صهیونیستی، اقدام به اتهام‌زنی علیه ایران در خصوص حمله به نفت‌کش رژیم صهیونیستی کرد.

- خواهر قدرتمند رهبر کره‌شمالی در خصوص تشدید تنش‌ها در منطقه در پی رزمایش نظامی آمریکا و کره‌جنوبی هشدار داد.

- پایگاه خبری کنگره آمریکا در تحلیل جدید خود نوشت که سیاست دولت این کشور برای اعمال فشار بیشتر بر ایران موجب تشدید تنش می‌شود.

- سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران قویاً اقدمات نسبت داده شده به بانک مرکزی و بانک های ایرانی در بحرین را رد می کند.

- منابع عراقی اعلام کردند که یک کاروان لجستیکی نظامیان آمریکایی هدف بمب کنار جاده‌ای قرار گرفته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز