خبرگزاری کار ایران

هیل:

سیاست دولت بایدن برای اعمال فشار بیشتر بر ایران باعث تشدید تنش می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۱۲۳

پایگاه خبری کنگره آمریکا در تحلیل جدید خود نوشت که سیاست دولت این کشور برای اعمال فشار بیشتر بر ایران موجب تشدید تنش می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، پایگاه خبری کنگره آمریکا در تحلیل جدید خود نوشت که سیاست دولت بایدن برای اعمال فشار بیشتر بر ایران موجب تشدید تنش می‌شود.

در حالی که مذاکرات وین برای احیای توافق هسته‌ای ایران متوقف شده است و دولت آمریکا اعلام کرده است که منتظر انتقال قدرت سیاسی در ایران است، دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری ایالات متحده به‌دنبال تشدید فشارها علیه ایران است تا این کشور را مجبور کند که به تعهدات برجامی بازگردد.

طبق تحلیل این وبگاه، دولت آمریکا گزینه‌هایی را برای تشدید فشار به تهران دارد که به نظر می‌رسد، یکی از آنها تشدید محدودیت‌های مربوط به صادرات نفت و اعمال تحریم‌های جدید علیه برنامه‌های موشکی و پهپادی ایران است.

در این تحلیل آمده است که سیاست دولت بایدن برای اعمال فشارهای بیشتر به ایران با هدف بازگرداندن تهران به تعهدات ذیل برجام، موجب تشدید تنش‌ها خواهد شد آن هم در شرایطی که تلاش‌های زیادی طی ماه‌های اخیر برای احیای توافق هسته‌ای انجام شده است.

روزنامه وال استریت ژورنال هم نوشته بود که دولت بایدن قصد دارد تحریم‌های جدیدی را علیه برنامه‌های پهپادی و موشک‌های هدایت‌شونده ایران وضع کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز