خبرگزاری کار ایران

جو بایدن:

در صورت حمله سایبری به آمریکا، امکان وقوع جنگ واقعی وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۰۲۴

رئیس‌جمهوری آمریکا مدعی شد که درصورتی که این کشور هدف حمله سایبری بزرگی قرار بگیرد، امکان وقوع جنگ واقعی وجود دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا مدعی شد که درصورتی که این کشور هدف حمله سایبری بزرگی قرار بگیرد، امکان وقوع جنگ واقعی وجود دارد.

وی با ابراز نگرانی از حملات اخیر سایبری از جمله باج‌افزاری مدعی شد اگر ما وارد یک جنگ تمام‌عیار با یک قدرت بزرگ شویم، دلیلش حمله سایبری خواهد بود.

طبق این گزارش، بایدن همچنین گفت که روسیه در تلاش برای تاثیرگذاری در انتخابات میان‌دوره‌ای سال ۲۰۲۲، اطلاعات گمراه‌کننده منتشر می‌کند.

رئیس‌جمهوری آمریکا مدعی شد که «ولادیمیر پوتین» همتای روس وی مشکل واقعی دارد.

بایدن افزود: «پوتین اقتصادی را در دست دارد که فقط سلاح هسته‌ای دارد. او می‌داند که در دردسر واقعی است که به نظر من، این امر حتی او را خطرناک‌تر می‌کند».

بر اساس این گزارش، آمریکا در پاییز ۲۰۲۲ انتخابات میان‌دوره‌ای برگزار می‌کند که در آن تمام کرسی‌های مجلس نمایندگان و یک سوم کرسی‌های سنا به رأی گذاشته می‌شود.

اظهارات بایدن علیه روسیه در حالی است که «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه، اظهار داشت که غرب با طرح اتهام‌های اثبات نشده در موضوع الکسی ناوالنی» منتقد کرملین و دیگر موضوعات علیه روسیه، به دنبال متزلزل کردن ثبات سیاست داخلی در کشور در آستانه انتخابات است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز