خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:

انتخابات نوامبر گذشته یک «بی‌آبرویی» بود/ آمریکا در حال ویرانی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۸۴۱

رئیس‌‌جمهوری پیشین آمریکا در گردهمایی طرفدارانش، انتخابات ریاست‌ جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را «بی‌آبرویی» خواند و به طرفدارانش گفت که کشور ما در حال ویرانی است.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «دونالد ترامپ» رئیس‌‌جمهوری پیشین آمریکا در گردهمایی طرفدارانش، انتخابات ریاست‌ جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را «بی‌آبرویی» خواند و به طرفدارانش گفت که کشور ما در حال ویرانی است.

رئیس‌ جمهور پیشین آمریکا، در یک گردهمایی برای طرفدارانش در ایالت آریزونا با موضوع «راهپیمایی برای محافظت از انتخابات ما» با تکرار ادعاهای پیشین خود درباره تقلب در انتخابات ریاست‌ جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا گفت که این انتخابات، ننگین‌‌ترین و فاسد‌ترین (انتخابات) بود.

در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که سال گذشته میلادی برگزار شد، حدود ۱۵۸ میلیون نفر شرکت کردند و «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات با حدود ۸۱ میلیون رأی پیروز انتخابات شد.

با این حال ترامپ بارها بدون آن که سندی ارائه دهد، مدعی تقلب گسترده در انتخابات ریاست‌ جمهوری شده است و بیش از ۵۰ فقره شکایت در خصوص تخلف انتخاباتی در دادگاه‌های مختلف آمریکا مطرح کرده است که هیچ کدام از آنها راه به جایی نبرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز