خبرگزاری کار ایران

ریاض منصور:

اسرائیل هیچ گونه حقوق حاکمیتی در قدس شرقی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۸۸۳

نماینده دائم تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل تاکید کرد که اسرائیل هیچ گونه حقوق حاکمیتی در شرق قدس حتی بخش قدیمی آن ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری معا، «ریاض منصور»، نماینده دائم تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل بار دیگر تأکید کرد که اسرائیل هیچگونه حق حاکمیتی در شرق بیت المقدس از جمله بخش قدیمی شهر ندارد.

وی افزود: «مقام‌های اسرائیلی حق تغییر ساختار جمعیتی شهر‌، وضعیت‌، تاریخ و هویت آن از جمله در اماکن مقدس را ندارند و اعمال هرگونه تغییر در مسجد الاقصی و حرم شریف ممنوع است.»

منصور در سه پیام جداگانه به دبیرکل سازمان ملل متحد ، رئیس شورای امنیت این ماه (فرانسه) و رئیس مجمع عمومی سازمان ملل در مورد جنایت‌های اسرائیل و شهرک‌نشینان که موجب بدتر شدن اوضاع سرزمین‌های فلسطین شده و به وقوع جنگ دینی خطرناک تهدید می‌کند، مطرح کرده است. 

وی تاکید کرد که تسامح جامعه جهانی به رغم رویکرد هدفمند و ماهیت هولناک جنایات انجام شده رژیم صهیونیستی را ترغیب کرد که به بیش از هزار و ۶۰۰ شهرک نشین اسرائیلی اجازه ورود به مسجدالاقصی و حرم شریف را بدهد که منجر به تشدید تنش‌ها در آستانه عید قربان شد و به حساسیت‌های مسلمانان در سراسر جهان دامن زد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز