خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

تخزیب ۴۷۴ باب منزل فلسطینیان از ابتدای سال جاری میلادی/ واکنش پکن به تحریم‌های آمریکا علیه ۷ مقام چینی/ طرح ۳ مرحله‌ای اروپا برای طولانی کردن «زمان گریز هسته‌ای ایران»

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۹۸۳

تخزیب ۴۷۴ باب منزل فلسطینیان از ابتدای سال جاری میلادی، واکنش پکن به تحریم‌های آمریکا علیه هفت مقام چینی و طرح سه مرحله‌ای اروپا برای طولانی کردن «زمان گریز هسته‌ای ایران» از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، سفیر ایران در دوحه با دبیرکل وزارت خارجه قطر دیدار و رایزنی کرد.

- دفتر هماهنگی امور بشردوست سازمان ملل (اوچا) اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از آغاز سال جاری تاکنون دست کم ۴۷۴ باب خانه فلسطینی را در کرانه باختری ویران کرده است.

- وزیر خارجه روسیه با اعلام این‌که خواستار پیوستن هند و ایران به تروئیکای گسترش‌یافته افغانستان است، گفت که حضور این دو کشور، این قالب را غنی می‌کند.

- معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که هنوز زمان آغاز دور هفتم مذاکرات وین فرا نرسیده است.

- یک مقام ارشد آمریکایی اعلام کرد که رئیس‌جمهوری این کشور در تاریخ ۲۶ جولای میزبان نخست‌وزیر عراق خواهد بود.

- وزارت خارجه چین در واکنش به اقدام اخیر آمریکا در خصوص تحریم هفت مقام پکن، این امر را دخالت در امور داخلی هنگ‌کنگ خواند.

- رئیس‌جمهوری ترکیه طی سخنانی گفت که هم اکنون در عرصه نظامی نیز همانند سیاست و اقتصاد، در حال ارتقا به سطح جدیدی هستیم. موفقیت ما در زمینه‌های دیپلماتیک و نظامی در لیبی منجر به تغییر موازنه نه تنها در مدیترانه بلکه در جهان شده است.

- روزنامه «وال استریت ژورنال» از طرح سه‌مرحله‌ای اروپا برای کُند کردن پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران خبر داد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز