خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

تمدید مأموریت سازمان ملل در یمن/ انتقاد واشنگتن از خروج دولت پیشین آمریکا از برجام/ ادعای رویترز درباره آینده مذاکرات وین

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۴۷۹

تمدید مأموریت سازمان ملل در یمن، انتقاد واشنگتن از خروج دولت پیشین آمریکا از برجام و ادعای رویترز درباره آینده مذاکرات وین از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار با وزیر اطلاعات ایران، تحولات سیاسی منطقه و روابط عراق و جمهوری اسلامی ایران را بررسی کرد.

- سخنگوی کاخ سفید گفت که آمریکا به مذاکرات غیرمستقیم با ایران برای بازگشت دو طرفه به برجام ادامه می‌هد.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با انتقاد از رویکرد دولت سابق این کشور در خصوص خروج از برجام، آن را اقدامی غیرسازنده خواند.

- شورای امنیت سازمان ملل متحد به اتفاق آرا، مأموریت سازمان ملل متحد در یمن را برای یک سال دیگر تمدید کرد.

- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم باید خود را برای ایران هسته‌ای آماده کند.

- خبرگزاری رویترز طی گزارشی به نقل از یک منبع دیپلماتیک ناشناس مدعی شد که ایران برای از سرگیری مذاکرات وین، پیش از روی کار آمدن دولت جدید این کشور آمادگی ندارد.

- سناتور جمهوری‌خواه ایالت آیداهو و عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنا با اعلام این‌که نگران ناکارآمدی دولت آمریکا در مقابله با ایران است، خواستار توقف مذاکرات وین شد.

- سناتور دموکرات آمریکایی و رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنا، گفت که توافق با ایران درباره برجام در آینده نزدیک دور از ذهن است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز