خبرگزاری کار ایران

میچ مک‌کانل:

عجله بایدن برای خروج از افغانستان به هرج و مرج می‌انجامد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۸۹۰

رهبر اقلیت سنای آمریکا گفت که عجله این کشور برای خروج از افغانستان باعث هرج و مرج می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، رهبر اقلیت سنای آمریکا شامگاه گذشته -سه‌شنبه- گفت که عجله این کشور برای خروج از افغانستان باعث هرج و مرج می‌شود.

‌«مچ مک‌کانل»، رهبر اقلیت جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا ‌گفت که «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری اینک شور این واقعیت را که افغانستان درحال فروپاشی است، نادیده گرفت.

رهبر اقلیت مجلس سنا اضافه کرد: «بایدن همچنان لجبازی می‌کند و هشدارها درباره سقوط دولت مرکزی افغانستان توسط طالبان را نادیده می‌گیرد».

مک‌کانل هشدار داد: «بایدن این واقعیت را نادیده گرفته که افغانستان در حال فروپاشی است.» وی در ادامه گفت که خروج نیروهای آمریکایی از این کشور یک شرمندگی در سطح جهانی است. 

وی گفت: «طالبان از ۱۳ آوریل با میانگین نگران کننده‌ای در حال سیطره بر بخش‌های مختلف افغانستان است. ‌طالبان دیگر هیچ علاقه‌ای به راه‌حل سیاسی در افغانستان ندارد و وقت را برای تحت سیطره در آوردن سرزمین‌های افغانستان از دست نمی‌دهد.»

وی اضافه کرد: «من از دوستان دموکرات خود می‌خواهم که آمادگی کامل پذیرش بروز فاجعه در افغانستان را داشته باشند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز