خبرگزاری کار ایران

آغاز اقدام‌های اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم علیه بازدارندگان عملیات سیاسی در لبنان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۱۵۵

سفیر اتحادیه اروپا در لبنان از آغاز روند قانونی برای اعمال تحریم‌های اروپا علیه افرادی خبر داد که مانع عملیات سیاسی در لبنان می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه ام‌تی‌وی لبنان، «رالف طراف»، سفیر اتحادیه اروپا در لبنان گفت که این بلوک روند قانونی را برای وضع تحریم‌های اروپایی علیه کسانی که مانع روند سیاسی در لبنان هستند‌، آغاز کرده است تا هر مقام را تحت مسئولیت خود قرار دهد.

طراف افزود: «تحریم‌ها ابزاری هستند تا از این طریق نحوه کارآمدی آن در بهبود وضعیت در لبنان در چارچوب کمک و نه مجازات را بررسی کنیم.» 

وی با بیان اینکه لبنان در لحظات سختی به سر می‌برد و گرفتار بحران مالی و اقتصادی بی‌سابقه‌ای شده است و مردم این کشور دیگر تاب و تحمل ادامه وضعیت موجود را ندارند، خواستار اتخاذ تصمیمی فوری در این زمینه شد تا مشکلات بیشتری گریبانگیر کشور نشود، چرا که مردم لبنان بیکار هستند و سفره‌های آنان خالی است. 

طراف گفت: «تصمیم‌گیری یا ورود به مذاکره با صندوق بین‌المللی پول بدون دولت امکان‌پذیر نیست.»

وی ابراز امیدوار کرد که اروپا به یک بسته اصلاحات‌، از جمله کنترل سرمایه، حسابرسی کیفری، تهیه بودجه ۲۰۲۱ ، اصلاح بخش بانکی و مذاکره با طلبکاران، وضع قانون استقلال دادگستری و تاسیس کمیسیون مبارزه با فساد و فعال سازی نقش آن پایبند باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز