خبرگزاری کار ایران

سفیر روسیه در آمریکا:

در روابط مسکو و واشنگتن پیشرفتی حاصل نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۱۱۱

سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرد که در روابط با آمریکا پش از نشست رؤسای جمهور دوکشور در ژنو پیشرفتی ایجاد نشده است.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «آناتولی آنتونف»، سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرد که در روابط مسکو و اشنگتن پس از نشست «ولادیمیر پوتین» و «جو بایدن» رؤسای جمهوری دو کشور در ژنو پیشرفتی حاصل نشده است.

وی روز گذشته -شنبه- تصریح کرد غیر‌عاقلانه است که بگویم برخی تحولات مهم در روابط روسیه و آمریکا رخ داده است. تنها ده روز گذشته  و امروز یازدهمین روز اقامتم در آمریکاست.

آنتونف در ادامه توضیح داد: «در حال حاضر موضوع تبادل اسرا روی میز است. این موضوع بسیار جدی است و در این مرحله کار جدی برای آن نشده است اما در دست بررسی است.»

وی تاکید کرد که آمریکایی‌ها روس‌ها را عامل بروز مشکلات در صدور روادید برای شهروندانی می‌دانند که خواهان سفر به آمریکا هستند، اما این اتهام پوچ است و هنوز هیچ تلاشی برای فعالیت کنسولی انجام نشده است.

وی گفت: «سرویس‌های آمریکایی به سخنان پوتین درباره حادثه دریای سیاه توجه جدی نشان داده‌اند و هنگامیکه من وارد کاخ سفید شدم، همکاران و مقام‌های ارشد آمریکایی بر سخنان رئیس‌جمهور ما اشاره کردند.»

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز