خبرگزاری کار ایران

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

سربازان اسرائیلی حتی جرأت نزدیک شدن به مرز غزه را نداشتند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۳۰۵

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که نبرد اخیر در غزه موجب شد تا دشمن صهیونیستی از این به بعد قبل از هرگونه تعرض و حمله مجدد به غزه، هزاران بار به عواقب و پیامدهای آن فکر کند، چرا که چنین حمله‌ای بهای بسیار سنگینی برای اشغالگران خواهد داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که نبرد اخیر در غزه موجب شد تا دشمن صهیونیستی از این به بعد قبل از هرگونه تعرض و حمله مجدد به غزه، هزاران بار به عواقب و پیامدهای آن فکر کند، چرا که چنین حمله‌ای بهای بسیار سنگینی برای اشغالگران خواهد داشت.

النخاله در جریان دیدار با هیأتی از انجمن مطالعات بین‌الملل خواستار بازنگری عمیق در پروژه صهیونیسم شد.

وی تصریح کرد که ما به دنبال پروژه‌ای در تقابل با پروژه صهیونیسم هستیم و یکی از دستاوردهای نبرد شمشیر قدس بیداری امت عربی و وارد آوردن شکست روحی به صهیونیست‌ها بود.

النخاله عنوان کرد که سرباز اسرائیلی در رفاه زندگی می‌کند، برای همین در نبرد اخیر حتی جرات نزدیک شدن به مرز غزه را هم نداشت.

وی گفت که آن زمان گذشت که «آریل شارون» نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی هر وقت می‌خواست به غزه حمله می‌کرد.

زیاد النخاله تاکید کرد که بخش عمده سلاح‌های به کارگرفته شده توسط مقاومت در غزه، ساخت داخلی است و ما همیشه به دنبال تقویت توان خود هستیم و ملت را به مبارزه علیه دشمن اشغالگر تشویق می‌کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز