خبرگزاری کار ایران

پایگاه عبری‌زبان «مکور ریشون» خبر داد:

شواهد حاکی از احتمال بالای درگیری مجدد مقاومت و رژیم صهیونیستی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۹۸۵

پایگاه خبری عبری‌زبان «مکور ریشون» گزارش داد که تمامی شواهد و قرائن از احتمال بالای درگیری مجدد مقاومت فلسطین و رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه حکایت دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، پایگاه خبری عبری‌زبان «مکور ریشون» گزارش داد که تمامی شواهد و قرائن از احتمال بالای درگیری مجدد مقاومت فلسطین و رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه حکایت دارد.

این پایگاه اعلام کرد که برآوردهای اصلی نهادهای امنیتی اسرائیلی حاکی از آن است که حماس و اسرائیل به سمت درگیری‌هایی پیش خواهند رفت که در نهایت به ازسرگیری جنگ در غزه منجر خواهد شد و بر همین اساس، فرماندهی منطقه جنوبی ارتش رژیم صهیونیستی در حال تقویت نیروهای خود است و برای دور جدیدی از درگیری‌ها با مقاومت آماده می‌شود.

«یونی بن مناحیم» روزنامه‌نگار اسرائیلی هم تاکید کرد که تنش و درگیری مجدد در جبهه جنوبی بسیار محتمل است و احتمال جنگ و درگیری بسیار بیشتر از تثبیت آتش‌بس است.

همچنین «نیر دفوری» خبرنگار شبکه ۲۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد که اسرائیل نگران است مذاکرات بر سر دست‌یابی به اطلاعاتی در مورد نظامیان مفقود و اسیر خود در غزه در مقابل بازسازی این باریکه در نهایت به بن‌بست برسد و احتمال ازسرگیری جنگ در غزه افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز