خبرگزاری کار ایران

حمله تند بولسونارو به خبرنگاران برزیلی درباره عدم استفاده از ماسک

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۵۹۰

رئیس‌جمهوری برزیل با حمله به خبرنگاران آنان را متقلب توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «ژائیر بولسونارو»، رئیس‌جمهوری برزیل روز گذشته -دوشنبه- پس از یک مراسم نظامی در شهر گواراچینگتا در ایالت سائوپائولو در پاسخ به پرسش یک خبرنگار مبنی بر اینکه چرا مدام از زدن ماسک خودداری می‌کند و چندین بار جریمه نقدی شده است، گفت: «ساکت شو!» 

بولسونارو خطاب به خبرنگاران گفت: «ساکت شوید! شما عجیب هستید! شما روزنامه‌نگاری تقلبی انجام می‌دهید که هرگز کمکی نمی‌کند. شما خانواده برزیل و آیین برزیل را نابود می‌کنید.»

هنگامی‌که یک خبرنگار اعلام کرد که بولسونارو برای حضور در مراسم بدون دوباره بدون ماسک وارد شده است‌، وی پاسخ داد: «من همان طور که می‌خواهم و در هر زمان که بخواهم، وارد می‌شوم. من خودم از زندگی‌ام مراقبت می‌کنم.» 

بولسونارو بلافاصله پس از آن ماسک مشکی خود را برداشت و گفت: «اکنون می‌توانید این را از ژورنال ناسیونال پخش کنید. من در گواراچینگتا ماسک نمی‌زنم! حالا راضی شدی؟»

بولسونارو از زمان به قدرت رسیدن در ژانویه ۲۰۱۹ بارها روزنامه‌نگاران و رسانه‌ها را محکوم کرده است. وی روز دوشنبه به حملات خود ادامه داد و اعلام کرد که «گلوبو» یک رسانه‌ بد است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز