خبرگزاری کار ایران

درخواست فهرست مشترک عربی برای لغو راهپیمایی پرچم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۸۳۳

فهرست مشترک عربی در نامه‌ای به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواستار لغو راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، فهرست مشترک عربی در نامه‌ای به «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواستار لغو راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی شد و تاکید کرد که فعالان راست‌گرا تصمیم دارند در جریان این راهپیمایی دست به خشونت و اقدام‌های تحریک‌آمیز و نژادپرستانه بزنند.

فهرست مشترک عربی دولت جدید را مسئول هرگونه خشونت و درگیری احتمالی و ریخته شدن هر قطره خون به خاطر این راهپیمایی دانست.

«عومر بارلیو» وزیر امنیت داخلی دولت جدید رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پس از جلسه برآورد اوضاع امنیتی در رابطه با راهپیمایی پرچم، تصمیم بر این شد که این راهپیمایی همانگونه که بین پلیس و برگزار‌کنندگان توافق صورت گرفته، برگزار شود.

در همین حال، مقاومت فلسطین روز دوشنبه مجددا تهدید کرد که در برابر برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس سکوت نمی‌کند و به آن واکنش نشان خواهد داد.

«اور هیلر» خبرنگار نظامی شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در پی تهدیدات حماس علیه راهپیمایی پرچم شهرک‌نشینان، ارتش خود را برای احتمال ازسرگیری جنگ و درگیری در غزه آماده می‌کند.

هیلر تصریح کرد که بر همین اساس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بانک اهداف تازه‌ای را در غزه تهیه کرده و سامانه گنبد آهنین نیز مجددا در مناطق مختلف اراضی اشغالی نصب شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز