خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

آغاز تحقیقات فرانسه درباره تخلفات مالی رئیس کل بانک مرکزی لبنان/ مرگ مغز متفکر برنامه موشکی رژیم صهیونیستی/ پیروزی مهم حزب صدراعظم آلمان در آخرین انتخابات محلی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۱۷۴

آغاز تحقیقات فرانسه درباره تخلفات مالی رئیس کل بانک مرکزی لبنان، مرگ مغز متفکر برنامه موشکی رژیم صهیونیستی و پیروزی مهم حزب صدراعظم آلمان در آخرین انتخابات محلی از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، هواپیمای معاون رئیس‌جمهوری آمریکا که عازم نخستین سفر رسمی خود به خارج از کشور بود، چند دقیقه پس از پرواز، به پایگاه نظامی اندروز در مریلند بازگشت.

- اتحادیه دموکرات مسیحی به رهبری صدراعظم آلمان در انتخابات محلی ایالت «ساکسونی آنهالت» از رقبای خود پیشی گرفته است.

- مغز متفکر ۸۴ ساله برنامه موشکی رژیم صهیونیستی که در پی مقابله نیروهای مقاومت با تهاجم‌های این رژیم به نوار غزه زخمی شده بود، به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد. 

- دادستان‌های مالی پاریس تحقیقات مقدماتی را درباره احتمال پولشویی و همکاری در جرایم مالی توسط رئیس کل بانک مرکزی لبنان آغاز کردند.

- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که آخرین روزهای حیات سیاسی خود را می‌گذارند، مدعی شد که چنانچه رهبر حزب «یمینا» قدرت را در دست گرفته و جانشین وی شود، تسلیم فشارهای آمریکا برای پذیرش برجام خواهد شد.

- نماینده پیشین پارلمان روسیه و از منتقدان سرسخت رئیس‌جمهوری روسیه، گفت که به دلیل افزایش احتمال بازداشت وی، کشور را ترک کرده است.

- منابع خبری از سانحه ریلی در پاکستان و کشته شدن دست کم ۳۰ نفر در جریان آن خبر دادند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز