خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مأرب/ بازداشت برادرزاده فتح‌الله گولن/ انتشار گزارش جدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۲۸۰

حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مأرب، بازداشت برادرزاده روحانی منتقد دولت ترکیه و انتشار گزارش جدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا،  آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طی گزارش تازه‌ای که در اختیار اعضای شورای حکام قرار گرفته است، اعلام کرد که ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران به ۱۶ برابر سقف مجاز تعیین شده در برجام رسیده است.

- وزیر خارجه روسیه گفت که پیشنهاد قطع ارتباط این کشور از سیستم پرداخت سوئیفت، مسأله جدیدی نبوده و روشن نیست غرب چه تصمیمی می‌گیرد.

- برادرزاده روحانی منتقد دولت ترکیه، بازداشت و به این کشور منتقل شده است.

- نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی، تصریح کرد که اختلافات جاری میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، مقطعی است.

- گزارش‌ها حاکی از حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مأرب و بمباران مکرر این استان است.

- رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه شامگاه دوشنبه تاکید کرد که عدد ۱۱۱۱ را از طرف حماس، مقاومت و گردان‌های قسام خوب به خاطر بسپارید!

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز