خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس:

عدد ۱۱۱۱ را از طرف حماس، مقاومت و گردان‌های قسام به خاطر بسپارید!

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۲۶۱

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه شامگاه دوشنبه تاکید کرد که عدد ۱۱۱۱ را از طرف حماس، مقاومت و گردان‌های قسام خوب به خاطر بسپارید!

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، «یحیی سنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه شامگاه دوشنبه تاکید کرد که عدد ۱۱۱۱ را از طرف حماس، مقاومت و گردان‌های قسام خوب به خاطر بسپارید!

سنوار اظهار داشت که جزئیات بیشتر در مورد این رقم را به زودی خواهید فهمید.

احتمالا عدد ۱۱۱۱ به تعداد اسرای فلسطینی که قرار است در جریان مبادله اسرا با رژیم صهیونیستی آزاد شوند، اشاره داشته باشد و چهار عدد ۱ هم بیانگر اسارت چهار نظامی اسرائیلی نزد گردان‌های قسام است.

آنگونه که برخی منابع اعلام کرده‌اند، پرونده مبادله اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی شاهد پیشرفت‌هایی بوده و احتمال می‌رود قرارداد مبادله اسرا به زودی به امضا برسد.

یحیی سنوار در اظهارات خود تاکید کرد که تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهیم مسأله عمران و بازسازی باریکه غزه یا لغو محاصره به موضوع مبادله اسرا پیوند داده شود و این دو مسأله کاملا جدا از هم هستند.

بر اساس این گزارش، «عباس کامل» رئیس سازمان اطلاعات مصر به منظور پیگیری و تثبیت آتش‌بس بین مقاومت و رژیم صهیونیستی در غزه و برخی پرونده های دیگر و احتمالا مبادله اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی به نوار غزه سفر کرده است.

وی پیش از این به تل‌آویو و رام‌الله نیز سفر کرده و با مقام‌های تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

از سوی دیگر، «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز در سفری بی‌سابقه راهی قاهره شده است.

 ویدر این سفر با مقام‌های مصری دیدار و با آن ها در رابطه با موضوع تثبیت آتش‌بس و برخی مسائل دیگر بحث و گفت‌وگو کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز