خبرگزاری کار ایران

ابراز نگرانی هریس درباره چالش‌های دوره جدید آمریکا

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۷۷۹

معاون رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که کشورش وارد دوره جدیدی با چالش‌های بسیار در ارتباط با همه‌گیری‌ها، تغییرات آب و هوا و تهدیدهای امنیت سایبری شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «کاملا هریس»، معاون «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا روز گذشته -جمعه- اعلام کرد که ایالات متحده وارد دوره جدیدی شده است که با چالش‌های بسیاری در رابطه با همه‌گیری‌ها‌، تغییرات آب و هوایی و تهدیدهای امنیت سایبری متمایز است.

وی به بسیاری از چالش‌های کنونی آمریکا مانند همه‌گیری کرونا، تغییرات آب و هوایی و تهدیدات امنیت سایبری از سوی کشورهای خارجی و احزاب مستقل پرداخت.

هریس تأکید کرد که همه‌گیری جهانی ما را به دوره جدیدی سوق داد. این بیماری دنیای ما را برای همیشه تحت تأثیر قرار داد. ما اکنون می‌دانیم که جهان ما به هم پیوسته و در عین حال یک دنیای شکننده است.

وی افزود: «فقط فکر کنید، یک بیماری همه‌گیر مرگبار می‌تواند تنها طی چند ماه در سراسر جهان گسترش یابد. یک باند هکر می‌تواند در تامین سوخت کل یک ساحل اختلال ایجاد کند. انتشار کربن در یک کشور می‌تواند سلامت کل زمین را تهدید کند.»

هریس در ادامه گفت: «این ویژگی‌های دوره ای است که ما در آن زندگی می‌کنیم و مانند هیچ یک از دوره‌های قبلی نیست. چالشی که اکنون با آن روبرو هستیم این است که چگونه می‌توان یک دفاع مدرن در برابر این تهدیدات مدرن ایجاد کرد.»

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز