خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

آزاد شدن فرمانده عملیات «الانبار» الحشد الشعبی/ وعده قطر برای کمک ۵۰۰ میلیون دلاری به نوار غزه/ تیراندازی کارمند حمل و نقل کالیفرنیا به همکاران خود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۲۶۴

آزاد شدن فرمانده عملیات «الانبار» الحشد الشعبی، وعده قطر برای کمک ۵۰۰ میلیون دلاری به نوار غزه و تیراندازی کارمند حمل و نقل کالیفرنیا به همکاران خود از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا با تکرار برخی یاوه‌گویی‌ها درباره سیاست‌های منطقه‌ای ایران، گفت که به تلاش برای محدود کردن تأثیرات حمایت تهران از حماس ادامه می‌دهیم.

- گروهی از سناتورهای آمریکایی در صدد ارائه طرحی برای سنگ‌اندازی در مسیر بازگشت این کشور به برجام هستند.

- دولت قطر از تصمیم خود برای اختصاص کمک ۵۰۰ میلیون دلاری به منظور کمک به بازسازی نوار غزه خبر داد.

- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که در جریان تهاجم اخیر خود به غزه با شکست سنگینی رو‌به‌رو شده است، تهدید کرد که چنانچه توسط حزب‌الله لبنان مورد حمله قرار بگیرد، این کشور را ویران خواهد کرد.

- نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق از آزادی فرمانده عملیات الانبار الحشد الشعبی که پیش از این به اتهام تروریسم دستگیر شده بود، خبر داد.

- وزیر خارجه آمریکا در واکنش به سخنان رئیس‌جمهوری ایران، گفت که مطمئن نیست که مذاکرات طرف‌های برجام در وین در آستانه نتیجه دادن باشد.

- رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که پیام مقاومت مبنی بر اینکه قدس خط قرمز است، به همه رسید.

- یک کارمند بخش حمل و نقل در کالیفرنیا هشت نفر از همکاران خود را به ضرب گلوله کشته و خود نیز کشته شده است.

- مقام آمریکایی به توضیحاتی در مورد نشست وین پرداخت.

- سوئیس اعلام کرد از مذاکراتی که از هفت سال پیش تاکنون برای رسیدن به توافق با اتحادیه اروپا بر سر اصلاح مقررات رفت و آمد و تجارت آزاد در جریان بود، خارج می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز