خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

سفر وزیر خارجه انگلیس به سرزمین‌های اشغالی/ تاکید نخست‌وزیر عراق بر لزوم تحقیقات فوری درباره خشونت‌های بغداد/ سفر هیأتی از سوریه به ریاض

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۶۵۹

سفر وزیر خارجه انگلیس به سرزمین‌های اشغالی، تاکید نخست‌وزیر عراق بر لزوم تحقیقات فوری درباره خشونت‌های بغداد و سفر هیأتی از سوریه به ریاض از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و وزیر خارجه انگلیس، طی نشستی در لندن دیدار کردند.

-  دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز مقاومت و آزادی گفت که از این پس در ماه می دو پیروزی بزرگ را جشن می‌گیریم.

- نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی و رئیس هیأت مذاکره‌کننده این کشور در گفت‌وگوهای برجامی وین، گفت که شرکت‌کنندگان در این مذاکرات، آماده تسریع روندگفت‌وگوها هستند.

- وزیر خارجه آمریکا که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است، با تکرار برخی ادعاها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت که آمریکا و اسرائیل، هدفی مشترک دارند و آن هم ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است.

- هیأتی از وزارت گردشگری سوریه برای شرکت در نشست کمیته سازمان جهانی گردشگری در خاورمیانه که به میزبانی ریاض برگزار می‌شود، به عربستان سفر کرد.

- وزیر خارجه انگلیس برای رایزنی درباره آتش‌بس اخیر میان اسرائیل و فلسطین، عازم سرزمین‌های اشغالی شده است.

- یک مقام صهیونیست اذعان کرد که سامانه گنبد آهنین این رژیم در جریان تهاجم اخیر علیه نوار غزه، یک پهپاد خودی را به اشتباه هدف قرار داده است.

- وزیر خارجه آمریکا که برای رایزنی درباره آتش‌بس غزه عازم منطقه شده است، با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام‌الله دیدار کرد.

- نخست‌وزیر عراق در پی تشدید درگیری و اقدام‌های خشونت‌آمیز در جریان اعتراض‌های سه‌شنبه در بغداد، خواهان تحقیقات فوری شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز