خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

وقوع انفجار در مسیر کاروان لجستیکی نظامیان آمریکایی در عراق/ ورود ناوگان دریایی آمریکا به مدیترانه/ تشدید تحرکات تروریست‌ها در ادلب

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۵۸۴

وقوع انفجار در مسیر کاروان لجستیکی نظامیان آمریکایی در عراق، ورود ناوگان دریایی آمریکا به مدیترانه و تشدید تحرکات تروریست‌ها در ادلب از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، ماینده روسیه در سازمان‌های بین‌الملی در وین، تمدید توافق ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را گامی مثبت برای مذاکرات جاری طرف‌های برجام خواند.

- آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طی در حساب توئیتری خود از تعویق نشست خبری مدیرکل این نهاد، به دلیل ادامه رایزنی با مقام‌های ایرانی خبر داد.

- وزیر خارجه آمریکا طی مواضعی بی‌اساس مدعی شد که هنوز نشانه‌ای مبنی بر آمادگی ایران برای پایبندی به تعهدات هسته‌ای خود مشاهده نشده است.

- معاون رئیس مرکز آشتی طرف‌های درگیر در سوریه اعلام کرد که تروریست‌ها در ادلب، فعالیت خود را تشدید کرده‌اند که می‌تواند گواه آماده‌سازی تحرکات مسلحانه باشد.

- گروهی از ناوهای بزرگ تهاجمی دومنظوره نیروی دریایی آمریکا با تفنگداران دریایی وارد دریای مدیترانه شدند.

- منابع عراقی اعلام کردند که یک کاروان لجستیکی نظامیان آمریکایی در جنوب هدف بمب کنار جاده‌ای قرار گرفته است.

-  وزیر خارجه کشورمان سالروز آزادی خرمشهر را گرامی داشت.

- وزیر دفاع ترکیه درباره مذاکرات با یونان گفت که مقام‌های آتن با اظهارات و اقدام‌های خود تمام سعی خود را برای آسیب زدن به روند مثبت مذاکرات انجام می‌دهند.

- رییس تیم ایران در مذاکرات وین در توییتی به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا پاسخ داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز