خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

احتمال برقراری آتش‌بس در غزه در روز جمعه/ عدم حمایت آمریکا از پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی فرانسه برای برقراری آتش‌بس/ گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و روسیه درباره ایران

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۰۴۸

احتمال برقراری آتش‌بس در غزه در روز جمعه، عدم حمایت آمریکا پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی فرانسه برای برقراری آتش‌بس و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و روسیه درباره ایران از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، نماینده دائمی فدراسیون روسیه ابراز امیدواری کرد که دور پنجم مذاکرات برجامی آخرین دور از این مذاکرات باشد.

- ارتش رژیم صهیونیستی همچنان نوار غزه را آماج حملات گسترده هوایی و توپخانه‌ای قرار می دهد و بیشتر حملات این رژیم متمرکز بر مناطق مسکونی و بمباران مراکز و تاسیسات غیرنظامی است.

- رئیس‌جمهوری ترکیه تصریح کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه دوست ما نبوده و نخواهد بود و همچنان به مبارزه با وی ادامه خواهیم داد.

- منابع خبری از احتمال برقراری آتش‌بس در غزه در روز جمعه خبر دادند.

- وزیر خارجه آلمان با اشاره به پایان دور چهارم مذاکرات وین، گفت که در جریان این گفت‌وگوها «نتایج ملموسی» حاصل شده است.

- وزرای خارجه آمریکا و روسیه در نخستین دیدار پس از روی کار آمدن دولت فعلی ایالات متحده، درباره ایران گفت‌وگو کردند.

- وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در تازه‌ترین بیانیه خود شمار شهدای حمله به غزه تا این لحظه را ۲۳۱ نفر اعلام کرد.

- هم‌زمان با ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در غزه، آمریکا اعلام کرد که از پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی فرانسه برای برقراری آتش‌بس حمایت نمی‌کند.

- معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به مذاکرات طرف‌های برجام در وین، گفت که این مذاکرات برای روشن شدن گام‌هایی که تهران و واشنگتن باید برای بازگشت متقابل به برجام بردارند، سازنده و مفید بوده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز