خبرگزاری کار ایران

شمار شهدای غزه به ۲۲۷ نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۹۸۴

ارتش رژیم صهیونیستی همچنان نوار غزه را آماج حملات گسترده هوایی و توپخانه‌ای قرار می دهد و بیشتر حملات این رژیم متمرکز بر مناطق مسکونی و بمباران مراکز و تاسیسات غیرنظامی است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، ارتش رژیم صهیونیستی همچنان نوار غزه را آماج حملات گسترده هوایی و توپخانه‌ای قرار می دهد و بیشتر حملات این رژیم متمرکز بر مناطق مسکونی و بمباران مراکز و تاسیسات غیرنظامی است.

دهمین روز حمله به غزه با بمباران گسترده مناطق مختلف این باریکه توسط جنگنده‌های اسرائیلی همراه بود.

طبق اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، ۵۲ جنگنده اسرائیلی بامداد امروز -چهارشنبه- تنها طی ۲۵ دقیقه، ۱۲۲ نقطه از نوار غزه را بمباران کردند.

سخنگوی ارتش عنوان کرد که از شب گذشته مرحله پنجم تخریب تونل‌های حماس در غزه را آغاز کردیم.

خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین از غزه گزارش داد که شمار شهدای بمباران امروز ساختمانی مسکونی در خیابان شهدا در غزه به چهار نفر افزایش یافته است.

بر این اساس، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در تازه‌ترین بیانیه خود شمار شهدای حمله به غزه تا این لحظه را ۲۲۷ نفر اعلام کرد.

۶۴ نفر از شهدا کودک، ۳۸ نفر زن و ۱۷ نفر هم افراد سالخورده هستند.

تا این لحظه هزار و ۶۲۰ نفر دیگر نیز در این حملات زخمی شدند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز