خبرگزاری کار ایران

مینسک:

ناتو در حال آموزش حملات علیه روسیه و بلاروس است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۵۸۳

یک مقام بلند پایه نظامی بلاروس پرواز بمب‌افکن‌های استراتژیک ناتو را به عنوان آزمونی برای حمله علیه بلاروس و روسیه توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، «ایگور کورل»، معاون اول رئیس ستاد کل بلاروس اعلام کرد که پرواز نمایشی بمب‌افکن های استراتژیک ناتو به احتمال خیلی زیاد به عنوان آموزش برای انجام جمله علیه روسیه و بلاروس است.

کورل تاکید کرد: «از ابتدای سال تاکنون ۹ پرواز از این نوع در منطقه مجاور بلاروس انجام شده است، علاوه بر این مینسک هر هفته بیش از ۳۰ پرواز شناسایی هواپیماهای ناتو را ثبت می‌کند.

این مقام نظامی بلاروس گفت: «کل زرادخانه هواپیمایی ناتو از هواپیماهای شناسایی استراتژیک گرفته تا پهپادهای تاکتیکی و هجومی همگی در این عملیات مشارکت دارند.»

وی گفت که آمریکا و کشورهای ناتو عملیات احتمالی را تهاجمی نمی‌دانند بلکه آن را عملیاتی را برای حل و فصل بحران بر می‌شمرند.

کورل افزود: «ما می‌دانیم که مقصود ناتو از عملیات حل و فصل بحران چیست. ما بسیاری از کشورها و نمونه‌های فراوان را می‌شناسیم. هنگامیکه آمریکا و متحدانش در ناتو وارد کشورهای مرفه و پررونق می‌شوند، این کشورها را به بیابان‌هایی تبدیل کرده و صدمات جبران‌ناپذیری به آن‌ها وارد می‌کنند. لیبی ، سوریه و عراق گواه این ادعا هستند.»

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز