خبرگزاری کار ایران

جنبش فتح:

هیچ یک از سران عرب درباره تجاوزهای اخیر اسرائیل با محمود عباس تماس نگرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۳۵۷

دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح بر عدم تماس هیچ یک از سران عرب با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین طی تجاوزهای اخیر اسرائیل تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری معا، «جبریل الرجوب»، دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح تاکید کرد که هیچ یک از سران عرب طی تجاوزهای اخیر اسرائیل با «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تماس نگرفته‌اند.

الرجوب با متهم کرد طرف‌های عرب به تبانی و همدستی با «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل در توطئه تقسیم فلسطین گفت: «برخی دست‌نشانده‌های عرب محاصره سیاسی و اقتصادی بر فلسطین اعمال می‌کنند و هیچ یک از سران عرب با ابومازن تماس نگرفته‌اند.»

دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح خطاب به سران عرب گفت: «چرا همه چیز را برای ما تحریم کردید و حتی تلفن‌های خود را مسدود کرده‌اید. شما وظیفه‌ای دارید. این یک نبرد اسلامی مسیحی است که از کرامت شما دفاع می‌کند. مردم فلسطین در خط مقدم دفاع از کرامت و نفت و امنیت شما هستند.»

وی با هشدار به وجود سه خطر جدی برای فلسطین در مرحله کنونی یعنی توطئه تقسیم، بستن باب گفت‌و‌گو و تلاش برای تغییر نظام سیاسی تاکید کرد که جنبش فتح به این نتیجه رسیده است که نتانیاهو و جناح راست اسرائیل در پی تقسیم فلسطین هستند.

الرجوب در پایان ابراز امیدواری کرد که رژیم‌های عربی تغییر رفتار دهند و باب گفت‌و‌گوی ملی و فلسطینی فراگیر را باز کنند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز