خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

احتمال برقراری آتش‌بس در نوار غزه تا روز دوشنبه/ گفت‌وگوی مستقیم طرف‌های مذاکره‌کننده صلح کابل و طالبان در قطر/ حمله قایق‌های ارتش رژیم صهیونیستی به سواحل غزه

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۱۹۴

احتمال برقراری آتش‌بس در نوار غزه تا روز دوشنبه، گفت‌وگوی مستقیم طرف‌های مذاکره‌کننده صلح کابل و طالبان در قطر و حمله قایق‌های ارتش رژیم صهیونیستی به سواحل غزه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، در ادامه رایزنی‌ها در وین، عصر امروز دیداری دوجانبه میان روسای هیأت‌های چین و ایران انجام گرفت.

- سخنگوی طالبان در یک پیام توئیتری از انجام گفت‌وگوی مستقیم میان طرف‌های مذاکره‌کننده صلح دولت و طالبان در قطر خبر داده است.

- سخنگوی وزارت خارجه کشورمان نسبت به مسائل به وجود آمده در مرزهای ارمنستان و آذربایجان واکنش نشان داد.

- دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل حداقل انتظار مردم فلسطین را بسته شدن فوری سفارتخانه‌های اسراییل در کشورهای عربی و اسلامی دانست.

- رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج گفت که مصر، ترکیه، قطر و آمریکا برای مهار درگیری‌ها میان فلسطینیان و اشغالگران صهیونیست تحرکاتی را کلید زده‌اند.

- وزارت بهداشت فلسطین طی بیانیه‌ای اعلام کرد که چهار فلسطینی دیگر در حملات اسرائیل به نوار غزه شهید شدند و بدین ترتیب شمار شهدا به ۲۶ نفر از جمله ۳۱ کودک و ۲۰ زن افزایش یافت.

- در ادامه تهاجم رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه، قایق‌های جنگی این رژیم نیز سواحل غزه را هدف قرار دادند.

- سخنگوی کاخ سفید بار دیگر بر تعهد آمریکا به حمایت از اسرائیل تأکید کرد.

- برخی منابع دیپلماتیک از احتمال برقراری آتش‌بس در نوار غزه تا روز دوشنبه خبر دادند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز