خبرگزاری کار ایران

خالد مشعل خبر داد:

آغاز تحرکاتی توسط ترکیه، مصر و قطر برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۱۴۶

رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج گفت که مصر، ترکیه، قطر و آمریکا برای مهار درگیری‌ها میان فلسطینیان و اشغالگران صهیونیست تحرکاتی را کلید زده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، «خالد مشعل» رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج گفت که مصر، ترکیه، قطر و آمریکا برای مهار درگیری‌ها میان فلسطینیان و اشغالگران صهیونیست تحرکاتی را کلید زده‌اند.

مشعل در مصاحبه با کانال «تی آر تی» تصریح کرد: «ما خواستار خروج اشغالگران صهیونیست از مسجد مبارک الاقصی و عدم ممانعت رژیم صهیونیستی از برپایی آیین‌های دینی فلسطینیان در این مکان مقدس هستیم».

وی یادآور شد که دشمن صهیونیستی با دم شیر بازی کرد و با یورش به مسجد الاقصی به شکل‌گیری بحران کنونی دامن زد، مقاومت نوار غزه ضرب‌الاجلی چندین روز برای رژیم صهیونیستی به منظور متوقف کردن تعرضاتش به بیت‌المقدس تعیین کرده است.

مشعل خاطرنشان کرد که درگیری با اشغالگران صهیونیست یک نبرد ملی برای آزادسازی سرزمین فلسطین است.

وی اضافه کرد که هیچ کس نمی تواند ملت فلسطین را از حق خود در زمینه مقاومت محروم کند و مقاومت به رغم محاصره باریکه غزه موفق به توسعه توانمندی نظامی خود شد.  

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز