خبرگزاری کار ایران

سرکوب تظاهرات مسالمت‌آمیز فلسطینیان در قدس اشغالی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۱۳

این درگیری‌ها زمانی به وقوع پیوست که نظامیان رژیم صهیونیستی با استقاده از گاز اشک‌آور و نارنجک‌های صوتی درصدد متفرق کردن تظاهرکنندگان فلسطینی بر آمدند که شعارهایی در حمایت از مسجد مبارک الاقصی و محکومیت اقدام‌های رژیم صهیونیستی سر می‌دادند.

نظامیان رژیم صهیونیستی شامگاه گذشته تظاهرات مسالمت‌آمیز فلسطینیان در نزدیکی منطقه باب العامود در قدس اشغالی را سرکوب کردند که در نتیجه آن ده‌ها فلسطینی در اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار حالت خفگی شده و ده‌ها تن نیز توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این درگیری‌ها زمانی به وقوع پیوست که نظامیان رژیم صهیونیستی با استقاده از گاز اشک‌آور و نارنجک‌های صوتی درصدد متفرق کردن تظاهرکنندگان فلسطینی بر آمدند که شعارهایی در حمایت از مسجد مبارک الاقصی و محکومیت اقدام‌های رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان یهودی سر می‌دادند که در نتیجه آن ده‌ها فلسطیی بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار حالت خفگی شدند و تیم‌های پزشکی بلافاصله به منظور مداوای مصدومین خود را به این منطقه رساندند.

منابع محلی نیز اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی منطقه باب العامود را به پادگانی نظامی تبدیل کرده‌اند و ضمن ایجاد ایست بازرسی‌هایی در این منطقه، به طور گسترده در این منطقه و محله‌های اطراف آن مستقر شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز