خبرگزاری کار ایران

نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین:

نتانیاهو از «مکانیسم مرگ» برای اهداف سیاسی خود استفاده می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۰۹۹

نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین با تاکید بر اینکه اسرائیل در غزه مرتکب جنایت علیه بشریت شده، تصریح کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از «مکانیسم مرگ» برای اهداف سیاسی خود استفاده می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، «محمد اشتیه» نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین با تاکید بر اینکه اسرائیل در غزه مرتکب جنایت علیه بشریت شده، تصریح کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از «مکانیسم مرگ» برای اهداف سیاسی خود استفاده می‌کند.

وی که با خبرنگار آناتولی گفت‌وگو می‌کرد، افزود: «اسرائیل در نوار غزه قتل‌ عام می‌کند. نتانیاهو سعی دارد با ارتکاب جنایت علیه بشریت و استفاده از مکانیسم مرگ در نوار غزه، تصویر سیاسی را برای دولت بعدی اسرائیل پیچیده کند».

اشتیه با بیان اینکه دولت فلسطین دیپلماسی فشرده‌ای برای متوقف کردن خونریزی در سرزمین‌های فلسطین انجام داده است، گفت که تماس‌هایمان با جامعه جهانی از جمله کشورهای برادر مصر و اردن ادامه دارد.

نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه مقاومت مردم قدس در برابر حملات پلیس اسرائیل به مسجدالاقصی را ستود.

اشتیه تصریح کرد: «به مردم فلسطین به خاطر مبارزه را برای دفاع از مقدسات خود در همه سرزمین‌ فلسطین، به ویژه در بیت المقدس و مسجد الاقصی تبریک می‌گویم».

وی در پایان متذکر شد: «قدس آرمان فلسطین را دوباره زنده کرد، قدس عامل اتحاد ما شد. مردم قدس نقشه یورش یهودیان افراط گرا به مسجد الاقصی را نابود کردند».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز