خبرگزاری کار ایران

وندی شرمن:

امیدوارم تا پیش از انتخابات ایران، پیشرفت‌هایی کافی و قابل اتکا حاصل شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۹۰۴

معاون وزیر خارجه آمریکا با اشاره به مذاکرات طرف‌های برجام در وین، گفت که پیشرفت‌هایی در این مذاکرات حاصل شده ولی همچنان مسیری طولانی در پیش است.

به گزارش ایلنا، «وندی شرمن» معاون وزیر خارجه آمریکا با اشاره به مذاکرات طرف‌های برجام در وین، گفت که پیشرفت‌هایی در این مذاکرات حاصل شده ولی همچنان مسیری طولانی در پیش است.

شرمن که در اندیشکده «آتلانتیک» صحبت می‌کرد، با اشاره به انقضای قریب‌الوقوع توافق سه‌ماهه ایران و آژانس بین‌المللی انرژی در پایان ماه می، گفت که امیدوارم که بتوانیم به تفاهمی دست یابیم که امکان تمدید این توافق فراهم شود.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که تا پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در ماه ژوئن، پیشرفت‌های کافی و قابل اتکایی حاصل شود.

شرمن در عین حال گفت که نمی‌دانم امکان دستیابی به توافقی برای پایبندی در برابر پایبندی وجود دارد یا خیر.

معاون وزیر خارجه آمریکا با اشاره به ماهیت غیرمستقیم این مذاکرات، از نقش اروپایی‌ها در مذاکرات وین تقدیر کرد و گفت که مانند سال ۲۰۱۵ُ اروپایی‌ها اکنون نیز در خط مقدم مذاکرات قرار دارند و به طور پیوسته بین دو طرف در حال رفت و آمد هستند تا بتوانیم به نتیجه برسیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز